lördag 4 juni 2016

Försenade 6-veckorsbilder

I tisdags när kullen fyllde sex veckor var uppfödaren här för att få träffa de små första gången,för att  prata med oss och ta lite egna foton. Jag försökte haka på och ta några bilder jag med, men de jag fick blev mindre bra så vi avvaktade lite och tog bilder några dagar senare istället.

Håll till godo, här kommer lite porträttfoton:


"Snutten"
- En liten hane, vår lilla "Action Man", utforskar det mesta och gärna med tänder och klor!





"Tutis"
- En liten tjej. Pratig och social, ska gärna hänga med oss tvåbeningar.



"Pipen"
- En liten kille. Lugn och trygg, väldigt mycket knäkatt. Ligger först av de tre i all utveckling.

Lägg till bildtext


Hela Trion


Det där med att ta gruppbilder på de små är verkligen ett gissel... Jag måste med facit i hand säga att jag är glad och tacksam att de bara är tre och inte typ sju. Bilden ovanför är den ENDA av alla vi tog som kändes något så när godkänd. De andra, ja... Äsch, jag visar - se själv:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar