lördag 30 juli 2016

Purple-kullen 14,5 veckor!

Med viss risk att låta tjatig så säger vi än en gång att de växer så det knakar de små... Från små fluffbollar har de nu vuxit lite här och där så de är lite "spretiga" för tillfället. Det finns till och med stunder då vi tar fel på någon av grabbarna och mamma Cayenne, särskilt när man inte ser svansen (som hos mamman är både längre och yvigare förstås).

Nu har deras personligheter blivit ännu mer tydliga, och det som skiljer sig nu från några veckor sedan är att Pipen blivit tuffare och faktiskt tar för sig mer än förut, och Snutten har blivit en riktig "mammas pojke" och tycker att jag (Linda) ska vara hans och helst bara ägna mig åt honom!
Har nedan länkat in en video jag lagt ut på Instagram, och den visar just hur han högt och ljudligt först talar om för mig att "Nu är det minsann dags att du klappar mig lite!" Sedan när jag slutar talar han om ännu högre och ljudligare (och med ögonen i kors) att han inte alls var färdigkliad!
- MYCKET bestämd ung man!

Ett filmklipp publicerat av Linda L. Wirenblad (@zorcie)


Dags då för några bilder som visar våra snyggingar när de är 14,5 veckor:

Från vänster: Snutten, Tutis och Pipen

Tutis och Pipen

Från vänster: Mamma Cayenne, Tutis, Snutten och Pipen
För en gångs skull fastnade även vår vackra lilla Loppa på bild, så hon får också vara med på ett hörn idag! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar