lördag 20 augusti 2016

Semlan i fokus

Det blir en hel del fotograferande för tillfället. Är ringrostig med kameran som redskap efter X antal år då mobilkameran har varit mer använd än någon annan kamera. Har faktiskt varit nöjd med det, till nu. Typ. Det som hände nu var att jag lånat en systemkamera, och ja, återupptäckt hur roligt det är att experimentera med bilderna. Det händer ju definitivt mer sällan nu att jag blir besviken på bilderna när jag laddat ur dem i datorn. Dessutom har jag lyckats få in skräp i min mobilkamera (som faktiskr ÄR galet bra egentligen) som stör ut och förstör bilderna.

Hur som... Mina favoritmotiv är ju som bekant djuren. Och naturen, men djuren är roligare då det ligger större utmaning i att få det bra! Det värsta som kan hända ute är att det börjar blåsa eller ösregna. Med djuren är det en hel del väntan på att de ska hålla sig stilla...

Fick några söta bilder på min lilla Semla. Hon står och väntar på mig för att gå in igen efter sin runda.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar